2007 年 10 月 2 日 星期二  |
| 分類: 未分類 |
|
| 今日
PJ堂...
我啦就坐"佢"後面的隔離
非常非常之近
每堂都望住"佢"
真係好可愛!
拿∼到我個組出去講野啦∼
咁"佢"就坐係最頭的位
"佢"好似唔敢望住我
而且全程掉下頭
咁之後D組出來
"佢"都有望住呢!
輪到"佢"的時候
"佢"有望住我又望住老師
"佢"笑到眼都mE埋左箸眼
超可愛呀∼ >3<
到左最後個兩堂:cO
"佢"最尾都望住我
我緊張到即刻轉頭
我好肯定"佢"有望住我!
好肯定
好肯定
好肯定
好肯定
好肯定
好肯定
好肯定!!
|
| 發表時間:2010-01-03 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »
|
|