2007 年 11 月 20 日 星期二  |
| 分類: 未分類 |
|
| 全校穿便服......
超超超開心!
因為"佢"都一齊去
一齊穿便服!!
我淨係知道我地fOrM 2去
︻「黃金海岸『“
超好玩∼∼
(最後個兩個鐘OnLy)
一去就換左套衫
之後∼
紙巾成日陪住我
(真係好人@@)
又陪我食壽司
滋味€ 滋味€
最後果時係
我地玩得最hIgH嘅時候
特別係有"佢"出現
pAnDa & 高姑
同"佢"玩得勁開心
反而我唔開心囉!∼
我啦∼我.....
我係沙灘上換衫
p.s.
o唔oPeN呀!?
|
| 發表時間:2010-01-03 05:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »
|
|