2008 年 1 月 3 日 星期四  |
| 分類: 未分類 |
|
| 有慈善sHoW...
bUt我冇得睇
因為我要跳舞
帶埋件類似襯衫
<-(又唔係襯衫的衫)
同埋條牛仔褲...
(oK型∼)
去跳舞///
我MisS左兩堂
教左超多野
現在都係度練緊...
都差唔多唔記得曬
聽日實比cInDy X
跳完之後...
竟然..
...
....
比我見到"佢"
我件jAcKeT超7777
sEvEn
我見到小B同"佢"
全程望住我囉∼
直至上到車為止∼
p.S.
都唔知佢地咩意思!!!!!
|
| 發表時間:2010-01-03 05:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 62 | »
|
|