2007 年 11 月 7 日 星期三  |
| 分類: 未分類 |
|
| 今日...
終於係最後一日啦~
唔駛測驗!!
so good~
之後
我,阿lok,紙巾同埋阿佩
出左去唱k
佢地足足唱左4小時
芷援佢中途插入
點知比人發現左
加多左個位
之後∼
唱到飛輪海時
我地超high
(我地係亞綸Fans
佢真係超英俊!)
=.=
到左4:30
我同芷援
去旺中買衫褲
for陸運會
行左1小時有多
先買到一件衫
之後...
lok佢地打比我地
行左2小時
紙巾同埋阿佩
一人買左件
唔同顏色但同款的coat
最後
大家都返屋企
p.s.
我第一次咁夜(7:30)
返屋企∼∼
|
| 發表時間:2010-01-03 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »
|
|