2009 年 2 月 1 日 星期日  |
| 分類: 未分類 |
|
| 今日...
係呀佩同kenchan的生日
本來係有十個人去唱k
但係...
kenchan個d fd一個二個都甩曬底
咁唯有再去約人啦~
但點知約得果...兩個人
仲要多兩個人= =
講番我地有咩人去唱k先
有....我啦
佩同kenchan當然唔少得啦!!
canter,tissue,gag 潮,旋旋,同阿yo
我前一日勁約人
但個個都唔睬我
搞到我冇曬mood!!
喊!喊!喊! T~T
算啦~
又唔係我生日
又唔係我比$$$
所以我都冇理佢啦~
我地唱得好開心
無意中...
雅恩佢都黎左呀
不過係同佢另一d fd
啊!
最後一提:
以下係旋旋的凍?茶

|
| 發表時間:2009-02-02 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 62 | »
|
|