2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 分類: 未分類 |
|
| 今日
我地11:15a.m.
放學啦~
之後
我,Lok同埋Ti
就去左沙田
原本應該係去睇…
鬼戲的
但是…
就只有個套
[我的最愛]吧!!
就唯有去睇啦
其實套戲開頭同埋中間
都ok啦 =]
但諗唔都…結局…
竟然…
真是意想不到 @,@
{p.s.
我覺得有三首歌
係我的最愛裹面
都唔錯嫁…
就係胡清藍 - 候補情人
鄧麗欣 方力申 - 我的最愛
吳雨霏-分手要狠 啦~~}
之後
我地係大圍火車站…
玩電話呢-----
超好玩
KenChan真係…
Ok鍾意阿lok啦~~
p.s.
55真係一個唔錯的人
不困果唔係我想要的人啦~~
|
| 發表時間:2008-03-20 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 62 | »
|
|