haha;>
勁開心囉.今日最後壹日上堂
不過聽日都要返學(christmas praty)
今日放學留低整board`真系好好玩囉^^
好似搞到我地成班人都熟左好多囉xd.
仲好同心tim=)
我地做到6點先走;)
返到屋企都6:25-_-
但系今日真系有d野整好我勁憎xx程囉.
幫佢;佢話又話關我地事,不過好多人幫我地xp.
都比我地整戈board,比起佢地整戈d;我地整得仲多na.