勁開心囉`因為*春生就黎吾做班會主席
佢好假囉;仲要show佢d介手痕出黎囉.
咁又點姐,好勁咩
不過佢吾做班會主席都好既`我好開心^^
今日好難捱囉/33\
有3戈quiz喎`今日-_-
聽日epa又quiz囉;仲布戈english presentation囉
不過我諗過左聽日會好d掛;>
放學系學校hea到4:30先走;)
吾知點解;覺得放左學之後就好輕鬆xd.
同埋d時間過得好快-_-v
勁憎某條粉粉
p.s.系我壹直講更戈戈(*春生)