

|
2007-05-05 |
| 2007 年 5 月 5 日 星期六 | ![]() |
今日平平淡淡咁又過左6堂....又有得放假喇!!~開心開心..... 不過宗教堂要默書(驚驚啊!!~).....最後,,我"出貓"寫左係張檯到啊><,,好彩冇比個個「草菇頭」發現啊~好彩... 中文堂又要默書啊!!!好彩朝早溫左姐.....^^ 今日係英文堂比Ms.Rose罰企啊!!(慘慘.....)....... ☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★ 我個心好亂.....我唔識再去選擇 我唔知自已想點啊!!><....好煩 如果我宜家唔選擇任何一個,,你地還會等嗎??? 我相信終有一天,,你們會心死、會對我心淡的,,這一切都將會成事實的.......
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
有D驚驚地...... |
| 2007 年 4 月 30 日 星期一 | ![]() |
琴晚冇啦啦個頭好暈....唔知做咩...... 今日個頭某一個位置又腫左少少喎....輕輕咁落去就痛喇 宜家仲頭痛緊添,,都唔知咩事啊~有D驚驚地會出事 我有D識得既人都係咁樣出事嫁.....>< 我阿媽仲話我傻....話邊有咁容易有事啊.....真係好傻咩???(可能係啦....=.=) 講起要死既時候,,心諗......宜家死都好既,,廢是累人啦.... 就算宜家叫我因病而死.....我諗我都冇咩既...... 不過諗到喊左出黎喎......心諗如果我死既時候會係點呢!!! 真係唔想咁快死住啊!!~驚驚...... |
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007-04-29 |
| 2007 年 4 月 29 日 星期日 | ![]() |
今日出左屯市行街.....買左D野咁 仲比我見到提子琪啊!!^^ 之後番到屋企,,老豆又話出街食飯.... 但係好飽,,食左好少野啊>< ◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆ 我冇你地心目中咁好嫁....我好衰..... 唔需要為我再浪費你地既心同時間... 好多謝你地為我負出過啊!!^^....thx 阿Mo,,好多謝你啊!!...><
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |