

|
今日發生左好多野~ |
| 2007 年 4 月 12 日 星期四 | ![]() |
我同佢講左鐘意佢..... 阿Mo話要放手.......突然仲同埋傑一齊添(有D驚訝,,不過我都祝福你地!!^^) 敏今日又喊喎.......(希望佢宜家冇事啦!!....) 阿輝....佢...(應該嬲左我....) 好似每件事都因我而起咁既.... 我好亂呀!!......... °[▊×﹎..朋友'|| !●] 〝[|▃不要只為了愛情_×`!\█
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |