

|
今日好累啊~ |
| 2007 年 4 月 11 日 星期三 | ![]() |
琴晚玩到零晨5點幾先訓啊!! 敏敏敏敏敏敏敏 敏敏敏敏敏敏敏 今朝仲要比媽子整醒左添....慘慘(....傷心....傷心....) 敏 敏 敏 食完lunch之後,,沖左個澡就左出街喇!! 敏 敏 今日又陪左個fd(慧)去身體驗查,,之後去左屯市行街.... 敏 敏 行左一陣就番左屋企喇!!^^ 敏 敏 咁又過左假期既一日........ 敏 敏 敏敏 敏 敏 敏敏 敏敏敏敏敏敏 敏敏 敏敏 敏敏敏敏敏敏 敏 敏敏 敏 敏 敏敏 敏敏 敏敏敏敏敏 敏敏 敏敏敏敏 敏敏敏敏敏敏 敏敏敏敏敏 敏敏敏敏敏敏
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |