琴日我同朱膽話去bbq啦..同3e3a D人"我同佢5點去市中心行左一陣啦../6點就坐車車去啦..點知坐錯車..整到7點幾先到>w<佢地到依加都仲未溫到盧..野又未買..燒咩牙..><"6個男仔..2個女仔..仲要我全知部男仔我都唔識...好驚牙..好想即走人牙..多得朱膽啦""><根住佢地話飛的去黃金海岸"朱膽話唔燒啦..我地就去返市中心行左一陣"就去味太食野.愈行愈悶牙"好掛住一個人牙..唔知佢做緊咩啦..佢tel成日都唔開..>w<根住朱膽話我一個人返..驚我俾人姦左冇人知=-='就同我一齊行返佢"後尾佢要自己一個人行返佢"好慘牙..冇心機打牙..唔打啦..
|