琴日一放學就去剪頭髮.....剪左2個鍾都未剪完...>3<我就黎想拎把菜刀x佢=-=*哈哈哈..//"4點剪到6點"唆..><今日冇咩做..不過俾miss罰企...>"<放學就同邱邱.嘉莉去ok食野///