琴日好慘牙...媽咪">3<我琴日俾miss黎罰留堂2個鍾....=-="食屎:]梯miss黎個樣應該冇生仔..如果唔係早就變肥婆啦..哈哈...鬼唔望miss黎生仔冇屎忽..不過琴日同今日都唔洗留堂...可能放假後留堂2個鍾"-=-"我放假其間可能唔打日記.:因為我要返上海......"放假後我再慢慢打日記...."今日我打到呢到...88
分手後應該擺脫 卻自覺天真 曾傷我最深的人 捉緊我心 *應該漠不關心 然而還著緊 消失枕邊人 很想跟你熱吻 愛你要比沉淪深海更難耐 你沒有心給我未來 求你莫再 令我憎你還愛* #早知不應試愛 便算哀 現在問問誰珍惜不再 活該 當得到所愛 背著我犯錯竟不散不愛 心 未放開 原來逃避感覺 越怕越存在 愛滿分 竟是換來 痛亦滿分 可否錯一次以後 一直愛 (不想再一次意外)# 這考驗不高深 是靠著你真心 來傷我更深的人 多麼次等
今日//同啤啤..邱邱..嘉莉.."~!
去市中心一齊食飯
做社會報告.":4月6日交.>3<
唆...真係慘...=-="我今個禮拜都好好好忙
除左一.五..'星期二放school go諫舞...
之後返大陸.. 星期三早上去爺爺個墓...
同爺爺講..hi...>3<洗唔洗燒多d錢俾you"
之後返 香港.. 星期四 放school go表演..//>3<