今日冇咩野做牙..."今日好早起身牙><玩左一陣電腦..頂唔住"又訓過...訓到十點起身=-="中午我哥同d朋友唔知去邊行街...//好悶牙..本身想叫[布子]佢地行街..不過睇佢地個樣都係唔出得街...佢地多數都係星期六出街..星期日部啊媽...咁乖做咩..."=-="我星期六又要補習....唔出得街**//好慘牙....我都唔想架..如果唔補.."後果就好似我哥咁...老豆話利是$-500""後尾老媽子幫我哥話利是$-50la..唔好咁多=-="不過老媽子同老豆仲係好火...就成晚係咁鬧.係咁鬧"一人一句冇停過"頂//我哥唔Q訓..我都要訓架..*咁夜訓會對D皮膚唔好架^^泥排我聽緊TWINS-傾心..//如何在你心窗一角.朦朧呈現我的愛.縱是驟晴驟雨 儘管昏昏暗.祈求在你窗外徘徊.任這風吹雨打去.我仍然情願更甘心 不悔恨...**
|