| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 7 月 17 日 星期一  | |
| HAPPY BIRTHDAY-3- |
今天是7月17號::梁靖蚊同學同埋李毅同學生日...
生日快樂唷>W<祝你地生日快樂...
17/7::::琴晚兩點先訓..12:00比個電話嘈醒..原來是梁小姐..之後我就乖乖地起身..整好哂野就出街街LUU``
係屋企樓下等佢..之後我地就打算行去安定等埋C奶..期間蚊打電話比熊貓睇下佢幾點出黎=3=
點知之後佢竟然話無人同佢出唔出..=3=再打電話比咬腰佢有話睇戲唔去..T^T
我地等埋C奶就打的去置樂..食M記..之後見到布布就傾左幾句就走LUU```
搵唔到人出黎..失落之際熊貓打黎話出去..SO GOOD..我地就行去定康等佢LAA``佢同埋不明物體1齊..
個不明物體竟然著拖..O了嘴..之後打的去吧黎睇戲LAA``睇加菲貓..幾好笑=)睇完就行去華都搵4眼仔..
坐係華都HEA``緊主去熊貓屋企..見到1B張班相..-3-坐多陣就返家LUU``
|
| 刊登時間︰2006-07-17 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 71 | »
|