討厭..討厭..電腦整返好無耐..火牛有燒左t^^t
這幾天..同楚兒同小粒子傾電化=33=我開始癲了-v-
楚兒同我傾電化個陣係到笑..笑..笑..你是笑我傻嗎!!''''?
15/7:::::
今早2:00先起身..呢排訓覺個陣都會發夢...有幾日發夢都會見到某某-3-有點可怕呢!!'''
之後就同小粒子傾電化同埋食野-V-睇地下鐖...好感人唷=V=...
3:00媽媽就下班回來..然後就到電腦鋪到整電腦...返黎整D線都係唔得- -我就拎個MON落去...
返家後就成功了...之後妹妹就玩電腦...我就乖乖地去換床單..-v-証明到我係乖孩子...
媽媽都讚我唷-3-之後媽媽陪妹妹去學琴..我就留在家MSN..肚餓到腳仔軟-0-
食飯的時候...我很努力地食..連媽媽都o了嘴...之後就食生果再反電腦了@@
覺得d時間過得好快..希望快d可以返學啦XDD
14/7::::
今天11:幾先起身..打比小粒子..原來小粒子好早就起左身同埋等緊我電化=V=
SPPRRY-3-之後就食野..吹頭同換33..約左係m記等..見到小粒子之後..
我地就去朗文買書..之後就去左置樂食冰冰..好正唷...行去MAN PO同小粒子買庫同SUPER LOVERS TEE..
我強逼小粒子同我影貼紙相..成功左XD..同小粒子去柏麗睇CON..佢睇睇下就變左買CON..
小粒子試戴個陣好驚...傻婆黎的-33-之後就返家了..
|