今日既時候過得有d快..>>
因為胡哩胡塗又過一堂--))
呢排既數學堂訓都唔敢訓..
好開心呀>.<同高先生好好傾..
但係大家都不忘聽書~!
晏晝個陣.~邱子唔得閒同我地一齊食.
因為佢要補測呀.>.,<
冇左呀邱係到..感覺都係好怪...差一個人..唉!
唔好題喇...好唔開心!
下晝個堂係中文測驗~好野冇訓到.
其實都算係做唔哂架!
因為最後一秒先收筆..(ok wor你)
之後去左library玩下電腦咁law..
再之後咪去昅仔law..係law又係昅仔..
學校幾時多左2個傳奇人物..
又幾時多左2個白癡既少女呆望呢2位人兄呢?
唉!!睇黎每個星期三既放學都唔使諗去邊架喇!!
都係算吧啦~~ |