loveland~愛的聖地....by呀靖

2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


大日子 愉快 分類: 未分類

哇!一年喇...>>>勁唔勁先..>

足足一年...~

呢一年..我地分過幾多次手//

嗌過幾多之交..??

哼!數都數唔哂.~--

咁都可以一齊成年咁耐..

總算你人生中一大奇蹟~

我地一齊咁耐..實在有喜有悲..

不過..其實佢都算係咁上下架喇!

對我都叫做千依百順..

只係有時佢既細佬仔脾氣令我地都好唔開心!!

不過..呢d都唔緊要..因為總係會有解決既方法..>

其實~有時..我都會諗~

我對佢真係唔夠好..有時又會好好..

總之..連自己都唔知想點..真係丫!!

唔理喇..只係希望自己既愛情可以活得長命一d..




2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


希望我地4個..每一日都咁開心!! 愉快 分類: 未分類

今朝..我8點幾就起左身.>>

因為要同婆婆飲茶呀>.<

飲到11點幾..~

我就去左周妙屋企>>感覺係好耐都冇去過佢屋企law!!

hea到3點..我地就梗係同邱子麗子出黎啦!!

唔係..仲有邊個wor!!呵呵!

我地今日好神奇咁出左荃灣..

冇既..因為要買布law!

去到個陣..我同周妙見邱佢地未黎.>>

就諗住去打陣機先la..>

打左一陣都冇..呀邱佢地竟然出現係我地面前!

哈哈..我地不約而同咁去同一個地方呀..有緣~

我地打左一陣機就去買布,..>

哇!好重呀!~!好彩唔係我拎者!!哈哈

我地見餓..就去左吉吉家食野.>

呀靖唔開心呀>.<比人偷拍..>

你地好衰呀..>><<

之後我地又返去葵芳..陪安琪剪頭髮!

行多一陣..返屋企lu.>>

返屋企食左飯之後出去攞相.>

又去左葵興搵周妙同邱..

哇!!大新聞呀..9代..1蚊..v3..都係3蚊咋!

 

希望我地4個..每一日都咁開心!!

 

http://photo.xanga.com/peony_ching/4019383407089/photo.html



« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 115 | »


暱稱: 呀靖
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
» 最新日誌
2007-03-12
考試中
又有機會了
Yo MAN
又哭又笑
» 日誌分類
全部 (230)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
angelababy
Debby!!淇
janiceMan
ka_bo~嘉寶
Lions College-->討...
Mandy>.<
YauMAN~邱
∼曉婷∼
祖兒~joey
假高佬>>諾
琅~long
陳_軒軒~hin
傻a米
» 日誌統計
文章總數: 230
留言總數: 61
今日人氣: 0
累積人氣: 5146
» 站內搜索
RSS Feed