今朝..我8點幾就起左身.>>
因為要同婆婆飲茶呀>.<
飲到11點幾..~
我就去左周妙屋企>>感覺係好耐都冇去過佢屋企law!!
hea到3點..我地就梗係同邱子麗子出黎啦!!
唔係..仲有邊個wor!!呵呵!
我地今日好神奇咁出左荃灣..
冇既..因為要買布law!
去到個陣..我同周妙見邱佢地未黎.>>
就諗住去打陣機先la..>
打左一陣都冇..呀邱佢地竟然出現係我地面前!
哈哈..我地不約而同咁去同一個地方呀..有緣~
我地打左一陣機就去買布,..>
哇!好重呀!~!好彩唔係我拎者!!哈哈
我地見餓..就去左吉吉家食野.>
呀靖唔開心呀>.<比人偷拍..>
你地好衰呀..>><<
之後我地又返去葵芳..陪安琪剪頭髮!
行多一陣..返屋企lu.>>
返屋企食左飯之後出去攞相.>
又去左葵興搵周妙同邱..
哇!!大新聞呀..9代..1蚊..v3..都係3蚊咋!
希望我地4個..每一日都咁開心!!
http://photo.xanga.com/peony_ching/4019383407089/photo.html |