| loveland : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
| 2006-10-14 |
分類: 未分類 |
分開..係唯一既解決方法!!
我甘願一直寂寞下去~
|
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
做運動呢!!  |
分類: 未分類 |
今天的早餐..是一個包和一盒milk..>>
哇!是健康的早餐呢!
今天派數學測驗...
好開心呀>.<雖然是46分..
都是不合格..但是自己真的有用心機上課..
用心機溫書...而且已經是全班最高分了..
我也沒有什麼可求了!!
今天的晚上用得很充實呢!!~
我..邱...妙都去跑步..>>>
我們要做運動才行!! |
|
|
|