辛苦左咁耐..心機始終都係冇白廢!!
好順利咁同各位同學玩完個d遊戲之後.~
我地返左房~實在係太好笑喇~
我地7個女仔影左好多好多相..
仲拍左好多段片~
每一次睇返都笑到死.>
希望有機會同大家分享啦!!
bbq完左之後係營火會同試膽>
營火會雖然一d火都冇..但係感覺仍然好溫暖!
每一個同學都有唱歌.而且好大聲!!
再之後係試膽..>>本來同學都好驚~
不過後黎大家都玩得好開心..
連我都好開心架!!哈哈~
今晚係4點幾入睡..~
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/babychingman/my_photos
|