不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日一聽到angel同我地講話rj篤左我地出黎,
我真係好驚呀!!!
篤我地d咩,咪係上堂玩電話,同luchtime聽mp3囉!
我係lunchtime聽mp3果一群,
不過原來佢只係篤angel,
我先冇咁驚,
但係見到angel眼濕濕,
我都有d唔開心!
之後CH堂,
大隻潘同我地講愛情故事,
有d都幾感動,
放學同媽媽,TIFF一齊學HIP HOP,
開頭佢地d人掛住練hip hop比賽d野,
咁我地咪上去DT室到玩囉!
其實都係行下行下,
得好少時間係學野囉!