不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
估下我而家響邊到打blog,
你實估唔到,
我咪就係響library到囉!
我好驚比人話呀!
因為我冇登記就用libaray部電腦!
琴日搵左yo姐幫我,
點知幫唔到手,
我叫佢sd張ws比我,
佢倒轉左黎sd,
唔知你地明唔明啦!
我好彩仲搵到人幫,
果個咪係tiff囉!
係得佢住何文田咋!
我仲同佢抽左幾張yes card tim,
今期小方個樣好怪呀!
我雖然係好鍾意小方,
但係今期yes card佢個樣咁怪,
我都有d想唔要張card呀!
唔打住,
番屋企先再打埋佢!