不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日呀哥終於比左生日present我啦!
其實我10月生日架!
佢送左一隻公仔比我,
都算令令呀@@
家政堂d野勁難呀!
佢要我地睇書,
之後就要整,
我心諗:我只係買本書都得啦!仲洗你去教咩!?
真係想!@#$%佢呀!!!!
之後我本來諗住同pupu一齊去mk,
點知仍要留堂,
我咪搵cheap ming陪我囉!
你地唔好誤會呀!
我只係想搵人陪咋!