不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今朝一落車,
就見到alvin,
都唔知算唔算好,
話好,又對唔住tiffany,
話唔好,又好似講到我好憎佢咁.
同佢傾左一陣,
佢就入左canteen,
今日有3個我識ge人生日,
一個係我呀媽,
一個係carmen,
一個係rachel,
我只係買左present比carmen,
因為其他果兩個,
就唔知買咩好!
miss kwok今日冇番,
果個潘金蓮以為自己係我地班主任,
好心佢啦!
佢又唔夠miis kwok令,又唔夠佢高!
真係有d想打佢!!!!