今日都冇咩野發生..... 不過比較o咀既就係....... 我lunch好似聽日呀蔡叫我....婷姐.... 可能係我聽錯喇...... ++++++++++++++++++++++ 今日放左學之後,我地去睇我地既1h班比唔知咩賽~
之後....win左喎0.0.....ok得喇... 走,就去籃球場打波,連入2波呀!!!><v* 第一次咋!!!!!><
見到一d唔想見既人之後,成班女就冇晒mood,散band!!!!! went home with yan by mtr