近排都廢事打日記.........懶!!!
近排我又回復之前日日煲片既生涯喇!!!!!
近排唔煲"惡魔"煲"終極一班"呀!!!!!!><
個故事幾正架!!!!!
近排放假....真係好悶呀!!!!><就有test喇......唉....我既maths<---死得喇!!!!
近吒個學期上堂,我都冇聽過書!!!睇黎...今個假期...要惡補喇!!!
而家因為近排dl得多野.....又搞到部電腦死死下.......shitttt
好喇......冇咩講喇....希望快d返學喇.....我好悶呀!!!!><
有d人又唔俾人出街玩!!!
不過就算俾,講真...我都懶到唔想落呀.
而家cut左個頭髮....上短下長.....可以節省5分鐘既jel頭時間.......可能唔止tim架!!!0.0
|