loverplayboy
暱稱: B Lue/\|澄..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-15
冇野做==
走LO....
lucky+free再體驗
金魚0.0
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Dickson
呀龍
屎忽男哥哥
屎忽浩
珊姐
晴豬豬
琳豬豬
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 3 月 23 日  星期四   雨天


多謝呀哥既朱古力呀!!!好味呀!!!!!>< 分類: 未分類

今日,我又係因為個頭搞到我遲左......
講真,我今日真係成日都唔知點解都好"囉"呀!!!!
今朝,我唔記得左bring校章,咁lucky果個f4哥哥又係度呀~~~><
今朝點囉呢...就係......本身我諗住一定俾人捉架喇....之後呢,d風紀白痴到呢,唔知我冇校章囉^^
本來好順既,不過,死人3c令姐衰多口!!!俾個風紀懷疑我!!!!之後...捉左我去記名,,,之後,佢叫我俾學生正佢,
之後,唔洗我答,果個f4哥哥幫我答埋,[車!又唔見你收我漫畫咁好人!!!!><].....==^
返到課室,一如既往,唔記得左做功課呀!!!!!!!!!!!!!!!!!又欠交喇!!!!!!!!!!!!!!
到左小息,我又睇我既漫畫,我睇漫畫果陣...唔知點解....我係唔知身邊發生緊咩事架....所以.......
果個f4哥哥企左係我格離唔知幾耐....佢就好吹脹咁拍我張台....我就驚醒左喇......之後....我又驚驚喇....
之後,我就問...你唔係又想收我既comic呀??????之後佢話:唔收....下次再見到味收囉....我唔想係306見到你呀....
之後...我就哦...喇^^
到左lunch果陣....佢又見到我睇緊果陣......我唔知佢係度幾耐喇....佢就毛啦啦好大聲叫話咩.....
"第7行第3個!!!"果陣我唔知班度做咩事....但我知道...我又見到個風紀喇....==^人地睇緊大結局架!!!!!
又到左lunch個小息喇......我係度同班友仔玩緊果陣.....佢行過黎我班度.......毛啦啦又講一句
"唔好睇漫畫呀!!!"果陣...我又無奈...但唔知點解因為仍呢份傻傻地既態度...覺得有dd開心架!!!~
之後,佢走左果陣...我好大聲講:冇呀!!!我而家幾時睇緊呀!!!!^^
哈哈....今日真係好好玩呀!!!!~^^
不過...到左週會果陣.....因為,我坐係呀浩前面,佢成日係到搞住晒!!!!好煩呀佢!!!!!!!!!!
之後放學.....我就同呀哥上興華buy 朱古力!!!哈哈~^^好好味呀!!!!!
今日好長氣.....sor~~~