今日,返完教會就同呀媽去行cw.....
不過就行得唔係好舒服喇......因為....懶型就問左表姐借左對死人高爭鞋!!!!!
早知對死人高爭鞋著到隻腳瘀晒,就唔懶有型著喇!!!!!好痛呀!!!!!><
怕怕喇!!!!><
今日同呀媽去行com shop 買左成千幾幾電腦soft....如果d$$係俾我既你話幾好呢....$.$
咁啱,今日呀媽做左財神....出良for我喎....哈哈~~~
今日....整電腦整到我個頭死晒......shit!!!
so.....唔傾講住,我仲要做h/w!!!!!><
yeah!!!加油呀!!!!><
|