今日,我期待以久既日子黎臨喇!!!!!><
有d失望既係,肥柏佢地唔黎...我仲要昨晚俾人串!屌佢pk!!![[清楚我既人都知我講緊邊個..]]
朝早,呀珊佢地打黎,之後再打俾呀欣,之後再打俾呀浩......
佢呀哥話佢仲訓緊果陣......我就膽粗粗同佢呀哥講,"可唔可以叫佢起身架??"
之後xxxxxxxXXXXXZZZZZZZyyyyyyyyyyyy
拎整野之後,同呀媽講話去睇話劇~成功出到門口!!!><v*
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
我地到左x機灣之後,我好sor咁望住呀晴,我係mtr都俾左呀欣嘈左一餐架喇~><
之後上車,係車度又搞左好多笑話.
到左目的地之後,我地換衫去玩水,呀欣話一齊溼身落水玩....我有d驚驚....
冇理由睇話劇都睇到成身溼晒架...不過,算!hapi味得囉~~^^
之後我地玩水,呀晴唔落水,呀浩等褲著,有d失望,可能,呀晴睇得出我好似唔hapi.....
佢~就落水1玩喇...[[我好似好衰咁,逼人既~]]:p
之後玩波好hapi,好high!!!!之後,我試下游深d,好似唔係好得咁....
俾人help左我.....果個...多謝囉...都唔係好叻啫....
唔知好似因為有個浮波俾我頂,我可以swim到好遠既地方!![[自豪中^^]]
之後,同呀欣坐係浮波度傾計,好搞野呀!!!!><v*
之後,玩多陣...我地就收拾好d野,好嗎煩呀....早知成身濕既話就帶埋多套衫喇.......=="
之後我地玩左6個鍾到...走喇~
之後,連一d無謂既野都放低左........^^
希望,下之仲有機會去玩喇~^^
------------------------------------------------
好多之後呀~~~=="
|