_____吾該*
吾開心吾好搵我黎出氣..
吾好串我..
我吾知比咩反應你..
可能你吾開心..心情吾好*
但係都吾好搵我黎做出氣個個啦"
=3="
你都吾好吾開心喇...
___*SORRY*
琴日因為溫BK冇打日記唷><"
今日exam開始lu"
日日都要溫bk牙,,
又冇人陪我"得我自己!
之後放學,,黑色暴雨...
老豆黎左接我..我同vivian一齊走,,
跟住好笑喇..
成隻腳都濕哂..成身都係wor..
呵呵..
番到去,,vivian,,牙樂衰佬都有打比我傾電話呀><"
嘻嘻..
衰佬...日日買枝水比你...飲到你死牙,,
____*今朝..冇咩野'
次次食香口膠都比人捉..
唉...
食野姐..洗吾洗甘wor...
lunch個陣....比衰佬打左2巴呀...
嘻嘻...
之後放學,,,吾洗番個個野..番紅十字會..
then 5點8去左..搵miss hon..
佢話我呃佢,,做咩甘遲'
哼..笑死"
番到屋企,,溫左3個鐘頭書*
救命...冇人陪我溫wor><"
唉....
跟住op電腦玩左一陣...
今日都冇咩同牙樂傾計呀....講左幾句*
牙樂,,好似吾開心呀...
牙樂吾好吾開心啦...開心d啦..