___"HAPPI"
"今朝,,1點先起身"
跟住見到好多人都有add我*
衰佬.話我係隻豬,,甘遲先起身wor''><"
嘻嘻''
跟住..出左街"
...之後5點番左黎''
*then,,op電腦..
___to:某某*
你都好黑人憎下..
_"水浸"
學校水浸..
大事件..
楊老虎隻腳瓜超粗*
..紅色暴雨”
lunch"超好笑..
排隊就快排到門口喇..
><"
等待你...
"煩"
唉..
今日比人捉紮頭髮好多次喇...
次次都比楊老虎捉''
捉左廿幾次''
癲癲地!!
我好記得佢話''我叫左你好多次喇''吾該你吾好我走左你又除番出黎呀!!
跟住,,lunch個陣''
你地好黑人憎呀''
我比sally食''關你地咩事!?
如果有人好似你地甘對sally''
去對你!!!
你地又會點呀?
之後番到去,,同牙樂傾左好多野''
好開心呀''
好搞笑呀佢*
hapi*