=]*
今朝''上左牙婆到食飯*
本來諗住以後住係佢個到既''
點知老豆係到嘈住哂.
跟住番屋企''訓左30分鐘*
''999''
我副con既右眼爛左呀''
聽日係咪要*帶一隻眼番去,,?
聽日重要升旗囉''
點丫你話???
唉''
____=]*
今朝''隻眼腫哂..
THEN,,戴CON''
點知右邊個隻CON''吾見左''
好彩搵得番''
點知到左中史個陣,,先知道原來副CON,,爛左''
哼...
又要比$300黎佩番囉''
唉..
之後番到屋企''
好開心,,見到呀媽番左屋企呀*
佢係狂叫我吾好喊囉''
唉,,,YEAH!"
原來我吾可以冇左呀媽嫁>3<"
呀媽*
我愛你!!!
**今日''咩都好吾開心**
因為當我番到屋企既時間''
吾見左牙媽''
原來呀媽,,同老豆鬧架''
點知老豆搵野打佢,,
唉*
我打比牙媽''呀媽話''今晚吾會番黎''
佢去離島住,,
唉!!我聽到忍住吾喊''
但係到左''我沖涼,,訓既,打緊日記既時候''
我D眼淚係甘,,係甘出哂黎*
我,.,,,好掛住我呀媽*
講真*