今日本身搵SHU返學....佢尋日又話早D返去打波"
點鬼知=0=我出左門口...佢先O係天恆以龜速出緊梨....
咁我冇等啦..返到去....自己1丁友望街...
見到佢地玩得好開心呢...
之後有卓卓陪~
到蕃薯返梨O個陣...岩岩好打鐘=0=好彩冇等佢!
咁上ENG...冇聽書....畫枱"畫到個[ 心 ]好靚呢!!
IS!!SHU肚子痛...我同佢落去....先入2d拎紙巾*then佢又話唔痛...咁唔通上返去咩...
咁佢就去左個toilet先....then又入番2d擺紙巾...佢同2c d人say hi'''衰婆!咪阻住人上堂啦!!
咁我同左佢落下面...見到佢呀哥同李偉豪同1個女仔....全部訓晒=0=
咁我又要自己上返去is lab......5樓呢....=0=god!!
咁上到去,,好留心聽書....牙sir推薦了我做gd 人"
呵~ 小息*唱"心甘命抵,,超水準呢...返到屋企唱唔返=0=
咁hist!!條pk鬧人,,,,收皮吧!!
中文,,,講了1陣書....佢話如果有人答到條question就可以休息...
我發左1陣夢,,,睇左1睇.....1答就答岩左~~呵呵~~我聰明吧~
咁我幫牙c整壁報"剪野~
lunch~去左乜乜糖水食....=0=以後都唔幫襯佢啦~超慢牙~
我杯野飲重未飲完....返去要跑....
之後上中史,,聽下書寫下歌詞!!
咁pth....悶到吖....
epa...都有聽書!
呵~~今日好乖牙!!好多堂都有聽書!!
放學...叫英英幫我地攞番個波~佢問有咩獎...我地話叫bobo嘴淡佢....佢話唔要=0=(其實好想要!! )
最後都幫我地拎個波...
打左陣....悶呢~
我去買水....bobo又買野飲....我蠢左啦!應該叫佢請///
最後bobo都有請我飲野!
咁英英又好好人"請我食珍寶珠><嘻!!
咁我地走去7人場,,
衰人鄭屎烽搶了我的水水,,,好,,,比佢地飲...結果飲晒=0=
睇左陣人打手球~很費哦!!相比坤坤佢地,,冇得fright!!
咁之後去左元朗廣場....行去o個陣,,,有2條矮妹唔識死...串我同bo"
我就勁串佢....重大大聲叫左"邊條pk咁na串"
佢地重扮串,,,結果比我串到走得勁快....收啦!!
咁矮就咪學人串我地呢d高佢成個頭的"姐姐"
你唔比我串到你喊住口咁話"姐姐蝦仁" 已經算你好彩...
哈哈~~~串得濟tim~
咁去左kfc...仲見到佢2條短人....仲以後佢去kfc食野...原來佢地去kfc格離個廁所....
唔緊要~大家都係食野...只不過我地o係kfc食野,,佢地o係廁所食....屎!!
之後shu去學琴...咁我地吹多陣~返家了~
岩岩幫人作icq info"好好文彩呢~~哈哈!!
 |