今日落雨"濕身了-3-!咁落車見到軒...
返到去...自己1條友望街...都冇人理我既-----
上中文"悶....
ENG*2....訓覺!!
小息,,好凍牙...同BOBO互取暖!!BOBO"你好偉大牙!
薯薯比左張野我睇....哈哈!!寫錯字呀,,傻豬!!係超*唔係起*..
之後同英傾左陣"
EPA!!悶!!
HIST!!仲悶!!
原來仲有堂IS....-0-我仲拎埋銀包出去TIM...瘀皮!
LUNCH,,出左去體育館食...OK啦...有薯薯最LIKE的利賓立...得嘗所願了...
埋單18蚊...好抵呀!!
之後返去....嘻\/1邊行1邊玩!
MATHE!!訓陣,,,又寫下野咁"
之後上中史,,,ALL OF PEOPLE HAVE TO DIE.....死晒-0-
放學...今日早放,,,真係好...日日都係咁就正了!
去左7人場HEA!!
玩NUMBER BALL...笑屎我了"
BOBO同英呢2公婆...煙UN到佢地吖....-0-睇唔過眼!!
玩左陣比人鬧...D人要踢波...話我地左住佢地-0-超!!
咁坐O係度影相"唉....佢2公婆....
走O個陣仲叫我要幫佢好好睇住BOBO....
去左行"朱古力...唔好再喊啦....為佢喊///唔直呀!
去KFC食野...講D8婆野.....講起都火!!
DUI!!
之後散啦~
我去LUNG FUNG買白恤3....
買左2件...132-0-咁貴既...佢話我隻手好長...=3=
之後返家"
1開ICQ比坤玩....頂......心理TEST....
搞到我....唉!!如果比我知佢爆左出梨....王英坤,,你死無全屍牙!!
死人頭....英英開左我ICQ...我玩緊架!!
2條友係咁撞....好啦....而家我冇得玩啦-0-衰!!
打比佢....發晒老皮-3-哼!!
之後講講下...O係度傾....(BO,,,別呷醋!!)
呵~~知左D野"秘密!!
嘻!!佢話有人打比佢....話遲D同我傾....但通常佢都係消失得無影無蹤////
算吧,.....坤....我聽日實搵你算帳!!
 |