| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 | |
| 近排有好多大作!! |
尋日o個篇係要人幫我做個見證!!要睇既幫我攞pw!!
今日又寫左篇大作!嘻!!超爆笑!要睇既,,又問我攞!!要睇o既o係next page!
------------------------------------------------------------------------
今日去左元廣!同bo行街!之後去左b仔食...食到好飽!
then同bo去老人院><
then我去左千色搵shu...睇袋睇銀包-3-呀媽2月生日...我買乜比佢好呢?
買個westwood散子包比佢定係袋好呢?=3=如果買袋就要而家開始save...到時同牙爸share....
-3-邊樣好呢?但自己又想買個銀包....
睇見就頭痛了-3-哈哈!最好買個佢又用得我又用得...嘻!!
之後睇33....冇3着....係時候又要買了....
-3-唉!資源短缺呀!
之後同shu.bo去m記!哈哈><
之後搵媽媽...
回家路上去左librery睇左陣書!
之後行番家!
到日記!
 |
| 刊登時間︰2005-12-03 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| [ 此日誌受密碼保護 ] |
 |
| 刊登時間︰2005-12-03 09:21 PM |

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 48 | »
|