| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 4 日 星期三 |
 | |
| ``我知我唔應該鐘意人... |
-3-很怪唷-*
終於要返學,,,,尋日冇打日記....不過第1日返已經好開心!係咁打新新!第2次見到新新喊啦....-3-唉也也!!我都未o係學校喊過,,你喊乜鬼....比人扣10分+記缺點...咪豪比佢囉!牙ka華同王錦康都小過啦!都冇喊牙!係我既過1定1定唔會喊!><傻既!分呢d野,,扣咪扣囉!我都冇左1分啦~哈哈哈哈xddd"放學仲係咁串shushu豬!kaka!之後去左b仔,,比我地改左做bo仔!哈哈><
今日返到去,,同卓卓傾,,oh><朱古力比左粒珍寶珠meeee同卓---講開朱古力,佢同何澧昇散左啦bor=3=車!!仲同卓卓估!以為會有2個幾3個月tim!但朱古力飛左人仲好hurt囉....咁飛梨做乜?then...上堂=v=eng oral...抽籤?!咁yeah既牙cpc!之後冇中我啦~maths...我唔見左本maths a...用左張紙做!放學要搵佢!咁電腦...聽歌^^小息,,hea!收左test 中史d料!咁去搵卓卓bobo....佢地成班都好hard!因為陣間要test=3=中文!oral....要對住成班講-口-"大佬講得好好笑!剛剛too!!咁我要出去講啦....好難呀個topic:我怎樣為考試作準備....咁上下啦!咁之後miz law比 time我地溫中史!lunch,,出左去體育場食!咁食完行過見到5個外國細佬><爆得22222!!佢地隻眼好靚!咁我地掛住睇,,唔知時間,,以為就遲到...係咁跑!!傻的xdddd!咁番到仲有時間!geog!溫中史!hist....借左本書比佢,,咁自修,我地都係溫中史...到中史....佢話唔計考試分....我地係咁[車]!好多人出貓....我本身想裝裝新新,但良心過2唔去!好easy....但後面all 係作,,,=3=我諗pass掛....放學,,鬧英=w=佢比1個願望我...未諗到-*呵!!hea左陣!咁我落去啦with帥帥!呵~都係佢好人!咁我搵miz!佢叫我搵清楚!我係咁點頭+哦!之後搵shu..睇人打班際!><同shu玩,,估chilli個頭有冇電過負離子,,我win左!呵!多謝shu的野飲~佢條奸精\ _ /just比2蚊我...要我自己貼不突只...仲夾我隻手....衰婆!睇睇睇,,,比人嚇-口-"then 去左睇鞋...睇唔岩...5個人通街走...行到我好攰...d野好重呀!咁之後走...今晚自己1丁食飯....too 慘!!T_T
種感覺好怪牙....我知...我根本唔適合中2人...T_T太感觸啦!
 |
| 刊登時間︰2006-01-04 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 1 月 2 日 星期一 |
 | |
| =3= 很怪---- |
今日好無奈...明明自己好好咁溫緊中史...就比呀媽的左出左
..算,,,反正meeeee未食野!食m記!shu打比我,,問我去唔去圖書館溫書....ok啦...食完去,,,,-3-點知今日休息wor!咁去左m記!超多人囉!個個都溫書orr抄功課!
等左陣,,有位啦!bobo同shu都梨左!咁溫.....bobo係咁belebala
咁我
佢!溫到咁上下...就開始吹水....講動物...我就係咁講
冇
過!講我d經歷,,差d講到
!波波....我好掛住你呀!咁shushu話想養狗狗bor!嘻!改名1定要係bobo!!咁坐到好累...去左千色...我嚇親佢地2個呀!
哈哈!!!
笑屎我!
咁之後睇左陣野!去後面睇狗仔-3-車,,,佢地
訓晒既!咁去到1間...隻貓係咁同另1隻貓揼骨,,勁得2222222
重有上面2隻松鼠仔,,,打交....爭波波!!超抵死><嘻~~~~~勁爆qqqqqqq牙!!!!!
咁我地走啦!要同我呀媽入街市買餸....-3-好耐冇入過去啦!!咁要我自己拎番屋企....咁我行到鳳琴街o個邊...
我直行直過...咁有2個男仔停左度望住我///我又冇睇佢地個樣....淨係知種feel好怪=3="咁我急急腳走啦....
個男仔"呀呀...左2聲....聽到...好熟-----then就叫我嗌我---馮-佩-欣-*嚇死我=3=回頭睇......估下係邊個--------意想唔到呢....
何澧昇同英英=3=" 我傻笑左陣,,,跟住就hi左聲,,走左!
-3-"then,,,回家...重死左!要溫書書牙~~~~~~~今日要我煮飯.....my god!i hate it!!
 |
| 刊登時間︰2006-01-02 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 48 | »
|