`tea!! wait  my lemon!



茶茶**
loveyan1027
暱稱: 茶茶-*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-----------
-*
T^T 好辛苦牙!!
=33333333=懶!!
大家....我改左名牙!!
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 1806
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
   
2006 年 1 月 7 日  星期六 晴天
大家....我改左名牙!!
XDD"我個名叫茶茶!等待我的好檸檬!!今日溫左半日書,,出M記,,有牙錢教GEOG!明晒啦~KAKA!之後有傾下計,估下野,,玩推理!!好笑哇!!又講下排球隊D野,,牙錢,,,好唔捨得你牙!3月你就要走啦,,,排球隊要生性牙!!咁我地又見到F.1個D人!扮唔識我地咁-3-"我而家冇中2人啦!1個好的開始!XD"咁同佢地溫左半日書,,坐到PATPAT都痛XD"同牙錢去拎藥!咁又去元朗廣場行左陣,,同BO+SHU食糖水,,走了!

返到家,,打日記,改INFO!            我叫茶茶!!

                  刊登時間︰2006-01-07 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
   
2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天
我不知道....不知道.....真的不知道我應該點做!

今朝落雨....bobo囉....8點仲o係天瑞,,又話幫我攞野牙...-3-好重!咁返到....同卓傾!冇早會牙!咁之後art...我3次都係7字頭...總分220分,,呵呵!!咁雄雄又爆左d野比我知啦!xdd"之後music!考試得49分!eeeee!!!=3=!!小息,,遊~maths!聽書+做書...新新-33333-呵!中文,,聽人講...悶!lunch!T^T我開左包野飲...比條P見到!叫MIZ LAW報串我!好憎佢佢佢佢牙!!!!!!!!!!!!!!!MIZ LAW問我啦....唉....算...唔知扣1分定2分!咁佢話我唔似D犯校規既人!係人都有錯啦!更何況我都唔係1個乖乖學生....只係比較D曵既乖姐(有D UP費話成份!!)咁我地食完3文治...食到我谷晒氣....咁落去飲野啦!之後同SHU話去公園行!THEN卓+BO要留堂...未去到已經要走!之後我地去到玩左陣!見到差5多TIME...回校!GEOG!同牙新新玩....佢條粉腸...用GAL噴我....我D頭髮硬晒!咁我噴返佢!KAKA佢仲比我撞到跌,5落地!佢仲坐左陣...哈哈!!傻仔!咁係咁玩啦...佢玩牙SHU..2條友.....-3-新新叫我掟D野過去...等佢扮汁野....THEN撞牙SHU!3次都失敗!唉!!!新新真係冇鬼用!又比我笑啦!咁又同新新講D 衛生巾...原來佢乜都唔知....連用梨做乜都唔知!-3-佢勁好奇,,係咁叫我比塊佢!痴線啦!之後又見MAMA勁電譚偉賢....迷人電眼!勁到佢吖!ENG!我好乖!之後自動出去考ORAL!係咁同卓卓SAY HI!XDDD"CPC讚我GOOD牙!返到去,,打比卓卓!有人聽...但話佢唔O係度...好似女仔聲=3=唔知邊個!放學...要MATH補課!QUIZ!識D唔識D咁!知個ANG...唔識寫題-3-"跟住我地唔洗補課,,話如果教唔晒先WOR!THEN落下睇人打波!GAP爆!之後坐左陣!BOBO比人掟XDD"哈哈!最後我都比唔知邊個打左個頭1野,,,,,HATE!THEN佢地唔要我...自己行!好耐冇試過了!-3-"      

 

我唔知...我唔知...我乜都唔知...我唔知自己係唔係中2佢...-3-唔好問我牙!!!!XDDDDDDD"

                  刊登時間︰2006-01-05 06:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]