今日搭的返...
返到去...竟然係冇乜人的///
咁我打比bobo...佢話而家先出門口囉-3-無奈!!
咁我hea左陣....諗住去搵miss ng bon波......點知佢未返!
見到李sir...佢又唔知個bon擺邊bor!
咁我拎張相去搵肥pang ,,,佢又未返,,,,搵左幾次都係咁!
咁我就上返去啦!
then見到蕉佢地!
咁傾左陣計,,,,,就出啦!
咁o係架車度又悶...冇野講既,,,,,
部mp3條野又short左!
=3=鳴!!
同卓卓傾計!傾到咁上下....收唔到啦!
去到....冇爐wor!d 人好9!!唉!!
今日成3間學校梨!
-3-玩野咩?!
咁我地燒!
好多人,.....有我,bo,卓,蕉,心,泉,郭百勝,bowye,vicky,爆炸妹,bonnie,貓,仲有....細細,安安,lp big ha,e na,糖,欣欣,-3-仲有冇?!
18個....1個細爐度燒燒燒....食得唔多野囉!
咁之後都冇乜野.....悶!
then 朗朗,小蜜蜂,陳駿而,肥ka過左梨!玩左陣....
bobo...你好蠢-3-哈哈哈哈哈!!笑死左我!
同vicky打左陣波!
我好比心機咁收拾殘局=3=勁多垃圾!
咁同卓卓勁影相啦!
哈哈!燒牛油....好玩,,,,我仲以為會成個燒tim!
then...都冇乜野啦!
唉><自己1丁.....又扮COOL了,,,,WAKAKA~
T_TSOR呀.......本身可以第1班走...點知我遲左去.......搞到好耐先走得!
O係架車度訓訓訓!
-3-"1個挨1個!
好好訓!
THEN好快到左!
咁我地上左去TOILET....
THEN去左金波囉!食野!
傾左好多野!爆笑!
回家....幫人買番個條野....
T_T 返屋企途中個腦1片空白,....唔知自己想點.,....
-3- 救命牙....我好亂牙!
這是我喜歡你的先兆嗎?
 |