`tea!! wait  my lemon!



茶茶**
loveyan1027
暱稱: 茶茶-*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-----------
-*
T^T 好辛苦牙!!
=33333333=懶!!
大家....我改左名牙!!
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 6
今日人氣: 1
累積人氣: 1811
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
   
2005 年 12 月 21 日  星期三 晴天
--

最近在看的電視:本草藥王
最近在吃的東西:朱古力!
最近關心的話題:自己研究自己
最近常去的地方:school
最近最想做的事:save$!
最近常想的人:佢囉!
最近身體情況:流鼻水!
最近理財狀況 :-3-勁洗錢!
對朋友最想說的話:唉!
想一個減肥的良方:唔好食咁多野!
記憶中做過最瘋狂的事情之一:我做好多野都好瘋狂
喜歡K歌的程度(1~10):9!
最喜歡吃的食物: 繽紛樂!
不吃的幾樣食物:好多
最想去的地方:日本
看到馬路上誰覺得最惡心:-口-?
最想要的禮物:冇所謂....有心就ok了
心目中的伴侶是怎樣的一個人:玩sport,,樣唔mind,,對我好,,多野講,,好笑,,專1!!
你現在還單身嗎?如果是,準備什麼時候找一個?:搵左!
如果養寵物會養什麼,起名字叫做什麼:狗!bobo
如果只剩下一天的時間,你會做什麼:同佢1齊睇日落
最多的時候,你能一心幾用地做事情啊?我好專心架...
誰是對你最最重要的人? 家人同fds
來世如果給你充分的自由,你會想做什麼職業? MISS
如果你有曾經的戀人,你現在最想對他說什麼? 同佢點牙呢排?
如果沒有,那你想對將來的戀人說什麼? 你可以1直O係我身邊保護我嗎?
您認為一個人的過去重要嗎? 只要而家冇野就得啦!
有戀愛目標未呢? 有
父母為你做過最深刻o既一件事係...? 唔記得LU


你同個仔個女改個咩名? ---到時先算!
甚麼事令到你刻骨銘心? 比人HURT,,,,
直至lee一刻你最後悔既事係咩? 搵牙大B返梨
你對將來有咩憧憬? 讀好書
fr你覺得現在生活得開心嗎?為什麼?冇咩點!
到底點先算係愛上一個人? 發夢都會見列佢!同佢1齊好開心...1見5到佢個心會唔舒服!
點先可以樂觀d? 開心D做人!
 if 時間可以停....最想留係邊一個stage..? ---
你最記得你既伴侶既一句說話係?我冇中2過你!
覺得追求夢想重要定係有安定ge 生活重要!? ---
會唔會為了名利而出賣朋友呢? 唔會~出賣人太9了!
會唔會為左得到愛情而不顧一切, 甚至放棄所有野? 可能會!但...都要睇下自己得唔得!
如果發現伴侶不忠會點,同佢分手定原諒佢? 分手!
你既目標係咩? 我既目標就係佢!
你試過最耐love左個人幾耐? 2年幾!
你應為男仔定係女仔比較不惜自愛? 女仔...話DD就....-3-
如果想同一個人分手,你會選擇對佢冷淡定直接講?直接講 !
有d咩係你一見到會諗起你宜家身邊果個或者ex? 見到佢online..同埋聽到d歌..
你有乜野夢想 打算實行嗎? 會!
滿意現在生活嗎? 為什麼? 5太....冇得解!
你會唔會因愛成恨? 會....而家囉!
覺得做大人好定做細路仔好? 細路~好開心!
你有冇try過唔想一個人做你bf/gf~但just想對佢好?? 有!
鐘意一個人會唔會向佢表白? 表左啦....但而家中2o個個未表....我驚!
點先可以搵到自己一生之中最愛既人 ? 緣份..睇下岩唔岩key!
邊個系你理想情人?  kenny!
其實我自己想點嫁 ?! 想..我都唔知!
你而家有冇鍾意人 ?!有!

                  刊登時間︰2005-12-21 10:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
100-

1. 你XANGA個ID係: 我用diaryxp-3-"
2. 用左XANGA幾耐: 冇用過 !
3. 中意男定女: 男!
4. 除左XANGA仲有咩網上財產: just diary= =
5. 人地會點叫你: 馮馮,,水水,,牙嫂?!牙水,,馮佩欣!
6. 最憎好朋友做D咩: 出賣我..同我講大話..
7. 試過介手未?! 試過
8. 有冇諗過死: 有
9. 呢排開唔開心?! 唔開心
10. 你而家最愛邊一個?! 小b
11. 佢有咩好: 佢好得2
12. 最好朋友係邊個: shu,,bo,,卓
13. 如果聽日世界末日. . 你最想攬住邊個死: 佢同埋fds&屋企人
14. 覺得介手好唔好玩: 哈哈!!好玩牙!
15. 身邊有D咩係最值得你開心: bobo同薯薯平時d好笑野!
16. 岩岩有冇去街?! 有!出左薯家算5算?
17. 聽緊咩歌: 筆記
18. 最中意邊個明星: 冇咩邊個!
19. 最近一次喊係因為咩事: 唔開心!
20. 如果你最中意既人話要溝你. . 你會點: 同佢1齊!
21. 你會唔會做第三者: 1定唔會!!
22. 對狐狸精有咩睇法: 死cheap精!!食屎狗!!
23. 對死亡有咩睇法: 驚'
24. 信唔信呢個世界上有鬼: ok信!
25. 有冇試過撞鬼?! 如有. . 係邊: 好似冇...都唔肯定!
26. 最貴一次電話費幾多錢: 400百幾!
27. 中意呀爸定呀媽多D: 2個都like!
28. 呢排有冇比俾人打或者鬧: 比牙爸串-3-
29. 今日天氣好唔好: 好凍牙!
30. 驚唔驚行雷: 唔太囉!
31. 中唔中意返學: 好鍾意!因為可以同d fd玩!
32. 呢排有冇邊個老師最想X佢: miz ng
33. 邊個係你識得最耐又好FD既好朋友:bo"
34. 第一個偶像係邊個: joey"
35. 中意過邊個明星令你最後悔: 冇
36. 比人出賣你會點: 唔開心..憎佢!
37. 有冇試過中意一個人中意到要生要死?! 如有. . 寫佢個名黎: ho-lai-sing"而家都冇啦!寫佢出梨都唔mind!
38. 你鍾意過幾多個人: 2個*上面的是first...而家有第2個!呵呵呵!!
39. 愛過幾多個人: 1個...第2個just like...未到love!
40. 對上一次因為咩笑:bobo比我地非禮~
41. 你過得快樂嗎: 麻麻地啦....f.2唔係太開心....好多事都發生左!
42. 呢排有冇邊個明星最想X佢: no
43. 呢排為咩而煩惱: 成績-3-唉....我要加油牙!!
44. 講出十個朋友: shu,bo,卓,蕉,英英,雄雄,坤坤,柔柔,肥9,牙詩
45. MSN同緊邊個CHAT: 冇!
46. 對上收果個MSN係邊個既: 英英!
47. 邊句歌詞最岩你宜家: 我很想飛,多遠都不會累!
48. 係你心中. . 開心既定義係咩: 同d fd1齊!!
49. 你身邊有冇邊個係姣婆:費事講!
50. 呢排有邊句係你成日講架: 哈哈哈哈!!(算5算句子-v-")
51. 愛情?! 友情?! : 友情!!!!!
52. 何韻詩. . 容祖兒: joey!!!
53. 殘酷一叮/獎門人: 獎門人!
54. 李克勤. . 梁榮忠: 李克勤!
55. 莫凱謙/3R: 莫凱謙!
56. SONY ERICSSON??NOKIA: nokia-好用d!
57. I-POD/PSP: i-pod~我都唔打機既!
58. 綠色/藍色: 綠~我中2大自然!
59. 冷氣/暖爐: 冷氣...我好驚熱xdd"
60. MSN/ICQ: icq!!多d人!
61. 愛德華/佐助: -3-
62. 雪碧. . 可樂: 可樂~
63. 無線/亞視: TVB!
65. 糖/朱古力: 糖
66. 老鼠愛大米/童話: 童話***
67. 元華/元秋: -
68. 周星馳/鄭中基: 鄭中基!
69. 金/銀: 銀-冇咁誇
70. 他約我去迪士尼/夢中一吻: 他約我去迪迪尼><呵呵呵~

關於你自己!
71. 叫咩名: 馮佩欣!
72. 幾多歲: 14lu...
73. 讀咩學校: 元中!
74. 幾時生日: 10月27
75. 住邊度: 元朗*
76. 屋企有邊個: mazi同老豆!
77. 有冇養寵物: 有><呵呵呵!小b同大b!
78. 屋企幾多部電視同電腦: 1tv,1電腦
79. 距離你下次生日仲有幾耐: 唔識計!
80. 屋企邊個你最信: mazi,老豆
81. 放學多數做咩: 打波!hea!
82. 返學同邊個一齊返: shushu,,bobo,,卓卓
83. RECESS&LUNCH同邊個一齊: shu,卓,bo,蕉!
84. 多數幾點沖涼: 有時早有時夜!
85. 食飯呢: 9點幾10點
86. 幾耐食一次M記: 下-3-"
87. KFC呢: 下=3="
88. 屋企得你一個多數做咩: 玩電腦!聽歌!傾電話!
89. 幾耐溫一次書: -3-test/exam前
90. 幾耐冇喊過: 今朝先喊完,,,,

ENDING!
91. 做呢份問卷果時成日諗住既係邊個: 冇!我好專心!!
92. 佢同你咩關係: --
93. 用四個字黎形容呢份問卷: 好鬼無聊
94. 如果有十分. . 你比呢份問卷幾多分: 3!
95. 做呢份問卷果時聽緊邊幾首歌: 分手不要太悲哀!
96. 做呢份問卷果時有冇邊個煩住你: 冇!
97. 有冇睇緊電視: 冇!
98. 做問卷之前做緊咩: 食飯!
99. 咁之後又會做咩: 上人日記!
100. 好喇!!你答哂喇. . 有咩感覺: -3-冇

                  刊登時間︰2005-12-21 09:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]