`tea!! wait  my lemon!



茶茶**
loveyan1027
暱稱: 茶茶-*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-----------
-*
T^T 好辛苦牙!!
=33333333=懶!!
大家....我改左名牙!!
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 6
今日人氣: 3
累積人氣: 1809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
   
2006 年 1 月 1 日  星期日 晴天
06年!第1篇*********happy new year!!

尋晚冇出去WOR....T_T"好想出.....又唔知去邊好...去梨又逼///唔去又悶////-00-!!咁就在家家同BB過*
魚!!D人出晒去...但牙心心上山頂又好笑左D囉=3=望住自己隻錶倒數?!,,1到LAST 5 秒,,SEND左個MSG比SHUSHU同BOBO....點知SD唔出...可能勁多人SD啦....SD左成十幾廿次都唔得-3-宣佈放棄!!咁尋日買左個眼仔   -3-以我咁聰明....攪左成個幾鐘都攪佢唔掟....咳咳!!!同SHUSHU係咁試=3=都唔得既!試到我發晒皮4.....-00-"
投降!!今朝好好訓架....但比人7點幾嘈醒左T_T冇陰公!唉唉"咁見好太陽,,同BB落去曬....佢就係咁BELEBALA...煩到佢吖...又長氣WOR!咁曬左唔夠15分鐘...比牙媽吹...叫我拎野出去...咁出到去,,同老豆食LUNCH!D雲吞好咸!!-3-食到我反胃....咁佢走先....我以龜速食完,,去呀媽度HEA左陣...又同佢投訴啦!- -呀邊個邊個牙...佢牙....講到我面都紅晒=3=頂心頂肺!!之後見人多,,,去尋日買CAM 度...問佢啦!我叫佢又得...我又唔得=3=人既問題??咁之後返到屋企...用佢既方法...試左半個鐘...得左!!我好勁牙!!!呵呵呵!!!XDDD"可以安心溫書了

06年啦!!新既1年....唔想再有上年既事發生...唔好再搵野梨HURT我T_T
 

MY 願望!!!!

-白白白*激白(呵呵呵!!以前我好白架!繼續好似上年咁,,唔好預我去游水呀各位!!都唔好引誘我游水*犯者格殺勿論!!)

-瘦番D啦~~(再講多次...以前[2年級前]既我,,都係好FIT*但唔知邊D好人係咁請我食野...種下禍根_從此**咳咳咳....)

-成績OK D...(哈哈哈...有冇得唔聽書而成績好????)

-排球勁D...(追上痴LING都OK LA....)

-5條婆FRIENDSHIP 4EVER!!(呵呵呵!!當然)

-同佢維持好朋友關係已經OK!(費事悲劇重演)

-加零用錢!!(聖誕加左...哇哈哈...)

最緊要都係開開心心咁過!!!

HAPPY  NEW YEAR牙咁多位!

 

我隻B---佢係細B豬---                         大B係屋仔      

                                        細B係隻豬士丁乜都8-3-似足我....         細B屎忽!

 

 

           MY 3眼仔

                  刊登時間︰2006-01-01 02:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
   
2005 年 12 月 28 日  星期三 晴天
車-口-唔好玩既....

咁7點幾出左去,,

同SHU,,卓,,BO行....睇下有咩禮物...

卓卓買左D零食...

我+SHU就o係新元中買左奶樽,shu買左奶嘴...bobo買左bb戴既hat!

但得牙shu戴得落囉!

d人冇口齒既....又話唔去...得烽烽最好人!!

>3333<!!

咁5個自己打!

玩遊戲!shu shu大輸家!!我同卓卓1次都未輸過!呵!!

shu shu比人笑>3<哈哈!真係好好笑!

咁玩到11點幾就走!

去b仔食糖水!

then 我去shu 家訓!

玩到個個塊面都好紅=3="

去到shu家,,

同shu傾左好耐...

到2點幾3點就訓了...

但我就look梨look去,,,

冇咩點訓...

第2朝比呀媽個morning call嘈醒左!

><同shu1家落左去食野...then自己回家...

好攰...

但冇訓到!

拾屋...好亂也!

-3-跟住溫書咁啦!

我唔可以比自己衰架!!

加油牙><

 

發現其實自己和你不是太過相襯...

                  刊登時間︰2005-12-31 02:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]