| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 1 日 星期日 |
 | |
| 06年!第1篇*********happy new year!! |
尋晚冇出去WOR....T_T"好想出.....又唔知去邊好...去梨又逼///唔去又悶////-00-!!咁就在家家同BB過*
魚!!D人出晒去...但牙心心上山頂又好笑左D囉=3=望住自己隻錶倒數?!,,1到LAST 5 秒,,SEND左個MSG比SHUSHU同BOBO....點知SD唔出...可能勁多人SD啦....SD左成十幾廿次都唔得-3-宣佈放棄!!咁尋日買左個眼仔 -3-以我咁聰明....攪左成個幾鐘都攪佢唔掟....咳咳!!!同SHUSHU係咁試=3=都唔得既!試到我發晒皮4.....-00-"
投降!!今朝好好訓架....但比人7點幾嘈醒左T_T冇陰公!唉唉"咁見好太陽,,同BB落去曬....佢就係咁BELEBALA...煩到佢吖...又長氣WOR!咁曬左唔夠15分鐘...比牙媽吹...叫我拎野出去...咁出到去,,同老豆食LUNCH!D雲吞好咸!!-3-食到我反胃....咁佢走先....我以龜速食完,,去呀媽度HEA左陣...又同佢投訴啦!- -呀邊個邊個牙...佢牙....講到我面都紅晒=3=頂心頂肺!!之後見人多,,,去尋日買CAM 度...問佢啦!我叫佢又得...我又唔得=3=人既問題??咁之後返到屋企...用佢既方法...試左半個鐘...得左!!我好勁牙!!!呵呵呵!!!XDDD"可以安心溫書了
06年啦!!新既1年....唔想再有上年既事發生...唔好再搵野梨HURT我T_T
MY 願望!!!!
-白白白*激白(呵呵呵!!以前我好白架!繼續好似上年咁,,唔好預我去游水呀各位!!都唔好引誘我游水*犯者格殺勿論!!)
-瘦番D啦~~(再講多次...以前[2年級前]既我,,都係好FIT*但唔知邊D好人係咁請我食野...種下禍根_從此**咳咳咳....)
-成績OK D...(哈哈哈...有冇得唔聽書而成績好????)
-排球勁D...(追上痴LING都OK LA....)
-5條婆FRIENDSHIP 4EVER!!(呵呵呵!!當然)
-同佢維持好朋友關係已經OK!(費事悲劇重演)
-加零用錢!!(聖誕加左...哇哈哈...)
最緊要都係開開心心咁過!!!
HAPPY NEW YEAR牙咁多位!
我隻B---佢係細B豬--- 大B係屋仔

細B係隻豬士丁乜都8-3-似足我.... 細B屎忽!
MY 3眼仔

 |
| 刊登時間︰2006-01-01 02:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 12 月 28 日 星期三 |
 | |
| 車-口-唔好玩既.... |
咁7點幾出左去,,
同SHU,,卓,,BO行....睇下有咩禮物...
卓卓買左D零食...
我+SHU就o係新元中買左奶樽,shu買左奶嘴...bobo買左bb戴既hat!
但得牙shu戴得落囉!
d人冇口齒既....又話唔去...得烽烽最好人!!
>3333<!!
咁5個自己打!
玩遊戲!shu shu大輸家!!我同卓卓1次都未輸過!呵!!
shu shu比人笑>3<哈哈!真係好好笑!
咁玩到11點幾就走!
去b仔食糖水!
then 我去shu 家訓!
玩到個個塊面都好紅=3="
去到shu家,,
同shu傾左好耐...
到2點幾3點就訓了...
但我就look梨look去,,,
冇咩點訓...
第2朝比呀媽個morning call嘈醒左!
><同shu1家落左去食野...then自己回家...
好攰...
但冇訓到!
拾屋...好亂也!
-3-跟住溫書咁啦!
我唔可以比自己衰架!!
加油牙><
發現其實自己和你不是太過相襯...
 |
| 刊登時間︰2005-12-31 02:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 48 | »
|