`tea!! wait  my lemon!



茶茶**
loveyan1027
暱稱: 茶茶-*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-----------
-*
T^T 好辛苦牙!!
=33333333=懶!!
大家....我改左名牙!!
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 6
今日人氣: 5
累積人氣: 1827
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
   
2005 年 11 月 23 日  星期三 晴天
笑死我了!!

今日返學,,見到英英佢地,,,但冇同佢地1齊行,,,我有我自己行!

返到去,,,搵卓卓~同佢唱200%咒語同阿旺!同ANDY合唱!佢扮得好似...哈!

上中文,,悶!!英文,,教TO-INFINITIVE...都學過啦....

小息...遊左陣落去晒太陽,,好凍呀!!

EPA!有留心!

HIST!OK啦!!又係好串呀MISS PANG!

LUNCH!遲左出,,蕉又話唔出,,咁我地走左啦~1路行1路玩!

去體育館食~BOBO聰明了啦今次!!叻叻!!咁牙蕉打梨問我地係唔係出左去...

原來佢都出架....唉也...SOR SOR呀!

返去,,行行下...我地用腳尖行路...我話BOBO行到似隻雞..佢地話BOBO似跳舞....哈哈哈!!笑到我好肚痛,,,,

咁行到去7人場O個邊...2C班有個(肥肥地既)女仔1路行下跳下同我地大嗌: SOPHIA!!跟住以為我地係佢個FD~

跟住就好開心咁講:佢去左邊牙??

我地1直忍笑....到佢行開左....笑到收唔到聲.....笑死我啦....哈哈哈!!!

跟住又見到英英佢地班人1路踩石春,1路玩何仔公...見佢地走到死死下...個樣好痛苦呢...

跟住我地又笑過.........哈哈!!今日好好笑呀!!

行下行下....又唔知笑d乜...

返到去,,睇社際~then上番去!

is~好乖,,

mathes~哈哈...拎左豬童張chair.....同肥9  2個人坐3張chair....哈哈!!正!

牙c教我摺花....肥9正死蠢!!

我摺得好靚呢!!

呵~~有天份!!

中史用髮夾夾牙c個頭///佢唔知..仲1 figh,,,飛走了....同呀9勁笑....

放學!練波!今日打得ok啦!!有幾球殺得好靚!!

之後又比校工趕!

去便利利買水,,同錢,shu,bo去睇護膝...

之後我去買雀糧...嘻~d bb好可愛牙!!

回家...icq,,chat!!

 

                  刊登時間︰2005-11-23 08:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
   
2005 年 11 月 22 日  星期二 晴天
冇心情!

今日着左冬季!

------------------上堂~悶!!

小息落左去睇人打波!

比英英從後突擊-3-!

mathe*都唔記得自己做過d咩...

lunch,,出左去m記,,山長水遠!

我食個包用左3min咋~呵!

返到重有time,,

之後上堂都冇心機上....

geog,,玩影相!肥9重未比d相我!

都唔知ma ma教過d乜啦...

放學,,,打社際....唔想提啦....好冷清,,,都唔想打....冇心機呀!!

輸左....唉!!

之後同李sir佢地傾計!

走!

便利利,,食雪條!

返到online,,抄歌詞,,抄功課咁啦!

 

今日真係冇乜心機打囉!唉!唔知點解呀!

><---------------------------------------------------煩惱中!

                  刊登時間︰2005-11-22 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]