`tea!! wait  my lemon!



茶茶**
loveyan1027
暱稱: 茶茶-*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-----------
-*
T^T 好辛苦牙!!
=33333333=懶!!
大家....我改左名牙!!
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 6
今日人氣: 4
累積人氣: 1826
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
   
2005 年 11 月 3 日  星期四 晴天
今日好開心牙牙牙牙XDDDDDDDDDDD"

今日超開心XDDDDD"中史好易><哈哈哈!!

咁ENG"傻...同小康*牙9傾計!

出比賽有錢收牙~~~哈哈哈XDDDDD"我籃球+排球8場牙好似...5蚊場,,有40蚊><!!

咁IS...同SHU傾~

小息~~打排球"

HISTORY...派TEST......我傻了***竟然合格"仲係72分TIM"哈哈哈哈!!!1係唔威,,1威就要龍咁威!!

除左F.1上學期次EXAM後....我都冇PASS過....1PASS就嚇親人了~~

中文...又派.....56分"仲以為自己肥TIM!

LUNCH"便利利"

串人...抵佢死!!!!!

番去又打左陣~

中史"發夢"

PTH.....緊緊合格"51"

EPA"哈哈~~MISS LO好得222222牙!!好好笑><

+多3分~呵~~~41分牙EPA....但都係唔合格=3=!!

放學練波~同D男仔爭場....但其實係我地踩場=3=今日係星期四....係練手球的!

咁我地O係1邊猜波~

我偷懶><嘻~~"佢終於同我講第1句野啦~~佢唔避我啦!!!

佢問我..."做乜咁直寞....我話"係牙~~

之後佢地練到咁上下...我就玩下手1球咁啦~星期一要社際哦=0=!

之後比NG小姐話....頂"好憎佢!!!!!!

之後冇咩野...

練完同SHU行左陣街....

返屋企~~~唔洗溫書啦終於><哈哈哈~~FREE!!

                  刊登時間︰2005-11-03 07:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
   
2005 年 11 月 2 日  星期三 晴天
扮淑女"

咁今日早返,,返到去抄mathes....跟住溫GEOG...

考"唔識.....唔知佢問乜!!

跟住有1堂自修...

我畫畫....哈哈"好1個男人....笑死左....發覺自己而家幽默左好多....哈哈!!

比牙薯睇...笑到佢..."傻左!!

EPA派TEST "                                 估唔到自己................................................有分"38分...

咁估唔到牙細PASS....扮豬食老虎=0="

咁PE!!超唔据!!好耐冇試過自由活動啦...她媽的!!

對住佢....好想死...超掛住MISS LAU!!!!!好Q憎MISS NG!!!

睇住D男仔玩就開心啦!!佢地幾FREE牙!!好想跟李SIR上堂!!踢波都唔MIND架!!

小息**我搵SHU時,,佢又搵我......結果行左幾次都睇佢唔到....拎住件冷3玩玩玩***鳩遊....

打中"又上堂...悶....謄文....今次有60分=0="KAKA!!

LUNCH...去左美麗都....爆笑!!!牙SHU扮淑女"

 

SHU牙SHU!!!女仔SHOULD****C文D"講野細聲D"溫柔D"呵呵呵~~~

成餐1直笑"

返去打左陣波...打中"

IS....有66分牙''哈哈哈"異常地高分!!

同SHUSHU傾...

ENG"夢遊~~~~

放學....勁打波~同好多人"

玩到咁上下...去打手球~~

我領會力太高了~~哈哈哈!!!

唔洗羨慕"

返到屋企....我覺得自己自己好叻...

咁我燙裙....點知跳左灰屎....成間屋黑蚊蚊....我竟然唔驚BOR~

仲去自己搞搞搞~

咁拎住支電筒照....搞唔掟....CALL老豆....問佢"

咁之後落去總電錶搞....

哈哈哈~~我冇比電電死呀~

MAZI仲睇死我~~哼!!        \_/

咁我去左搞....比蚊咬=0=!!

搞好了....有番電啦~~~

好叻牙我!!!!!!!!>3<"

咁同SHU傾左個幾中電話...

溫中史"EASY!!!

之後打日記~

                  刊登時間︰2005-11-02 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]