咁今日早返,,返到去抄mathes....跟住溫GEOG...
考"唔識.....唔知佢問乜!!
跟住有1堂自修...
我畫畫....哈哈"好1個男人....笑死左....發覺自己而家幽默左好多....哈哈!!
比牙薯睇...笑到佢..."傻左!!
EPA派TEST " 估唔到自己................................................有分"38分...
咁估唔到牙細PASS....扮豬食老虎=0="
咁PE!!超唔据!!好耐冇試過自由活動啦...她媽的!!
對住佢....好想死...超掛住MISS LAU!!!!!好Q憎MISS NG!!!
睇住D男仔玩就開心啦!!佢地幾FREE牙!!好想跟李SIR上堂!!踢波都唔MIND架!!
小息**我搵SHU時,,佢又搵我......結果行左幾次都睇佢唔到....拎住件冷3玩玩玩***鳩遊....
打中"又上堂...悶....謄文....今次有60分=0="KAKA!!
LUNCH...去左美麗都....爆笑!!!牙SHU扮淑女"
SHU牙SHU!!!女仔SHOULD****C文D"講野細聲D"溫柔D"呵呵呵~~~
成餐1直笑"
返去打左陣波...打中"
IS....有66分牙''哈哈哈"異常地高分!!
同SHUSHU傾...
ENG"夢遊~~~~
放學....勁打波~同好多人"
玩到咁上下...去打手球~~
我領會力太高了~~哈哈哈!!!
唔洗羨慕"
返到屋企....我覺得自己自己好叻...
咁我燙裙....點知跳左灰屎....成間屋黑蚊蚊....我竟然唔驚BOR~
仲去自己搞搞搞~
咁拎住支電筒照....搞唔掟....CALL老豆....問佢"
咁之後落去總電錶搞....
哈哈哈~~我冇比電電死呀~
MAZI仲睇死我~~哼!! \_/
咁我去左搞....比蚊咬=0=!!
搞好了....有番電啦~~~
好叻牙我!!!!!!!!>3<"
咁同SHU傾左個幾中電話...
溫中史"EASY!!!
之後打日記~
 |