今日係SPORT DAY'S FINAL牙!!
6點起左身,,打比NESON諗住佢地O係M記叫佢幫我買包...點知佢地已經去左球場..
我行過買3文治啦...
返到去,,食野先...超凍牙今日...問牙心心借件3...
嗌LALA"冇氣TIM'
10點去LONG JUMP..第1次衰左..
第2次彈到好遠下...3米24...呵!!之後去400m...final啦,,,好淆....怕,,
佢地個個都快過我...唉唉"冇乜機...
去啦,,第1個見到昇>3<佢叫我加油定唔知死硬....=3=!!
嘩...點完名就跑啦...吖.....好緊張牙!!
得5個人...3個都快過我///唔好聽d叫尾2...好既叫第4...
1開跑就慢啦...拍住格離d人跑...唔好比佢地拉遠,,
300米有d灰+冇乜氣,,,炸炸同個女仔好快...拋我10米,,,
同格離個爭第3,,,最尾100加左...我好清楚聽到薯叫我!!^^嘻!!多謝!!!!
快格離o個個少少...第3....奇蹟牙xddd"竟然有個銅牌"
之後過去跳....冇獎攞*第4!
完左發晒癲咁...同人影相...
見邊個影邊個"
想同妹影,,算吧"淡左就淡左"
o係下面hea左好耐同shu..
見d人跑啦"
上去,,lunch!!
食野*****同呀帥"shu"
之後落去,,,比昇玩=3=
之後所有野跑完"
講得獎啦...
元社今次好險啦~
得6個獎><
但都係全場總冠軍啦~~
5連冠啦!!
lala又係學....我覺得係朗囉!!佢地又齊心...d3又令!!
==!!
學社今年拎左幾多獎下...
元社分薄晒!!
過多1,2年...都冇啦...
昇同牙man拎到個人男仔呀!!>3<勁呢!!
可樂都攞到個人女仔牙~~羨慕!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
也也也!!!好想攞番個....我要努力....!!!!!
目標係3金!!
之後同SHU佢地吹水...走O個陣超爆笑"
咁D人踢波...踢左出梨...咁呀BOBO諗住踢番詔去,
點知有個男仔走左去踢...踩波車///仆街了///
哈哈!!我地笑左超耐...如果係BOBO踢...踩波車既就係佢...
哈~~除左坐爆"等"....又1新傑作~~
呵!!!!!!!!
元社!!永遠係冠軍!!!!!!!!!!!!!!!!champion!!
 |