| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 21 日 星期一 |
 | |
| 買鞋! |
today好凍牙!
但冇着冬季bor我...
返去o個陣見到英 , 雄!
同英傾*
返到抄普通話WB!
英文,,畫畫!
IS!玩電"哈哈!!同SHU勁玩條線!
同灝勁互夾!傻仔!
之後聽下書咁啦!
小息!無聊咁過!
HIST!做WB,,,,間書!MISS PANG好串...HATE!
中文...勁眼訓!!超悶!
LUNCH!去左便利利...大家都要慳錢出MK...
返到去,,9遊!落去睇牙錢打波!打左2球!
上去,,,中史....訓左...點知肥9話MISS LAW經過係咁啤住我...話見到我訓覺....OH MY GOD!!
普通話!唔心機上!
EPA!!都係最留心O個堂!!
---------------------------------------------放學!!
同薯薯遊左陣!落下打波!!
-3-嘻!!好攰呀打到!
4點半BOBO佢地留完堂,,,再打多陣...
走了!
行返去天水圍=3=!!
行到天耀....佢地竟然話搭車////
睇左陣....買鞋!!聽日DAY4...早會呢...
之後返家家!
岩岩同SHU互串....欣"WIN!!
 |
| 刊登時間︰2005-11-21 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 | |
| 冇出過街!! |
今日冇出過街,,除左出去食dinner!
好凍牙今日!5點o個陣仲諗住出左買野食....最後都冇!
同shu,英..3人會議!
英,,唔好唔開心啦!
 |
| 刊登時間︰2005-11-21 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 48 | »
|