近排好容易醒
隻右小腿抽筋痛醒
好早就醒左
哈哈XD
去蝴蝶灣
今日去到
真係無野玩
局住bbq
去買野
同ar康、葱葱、叮當、鍾爺、陳正、小Q and connie
買左好多野食, 丸啦扒啦腸仔
大家都係面包怪
喪燒面包XD
超慘將第一次飲朋友口水尾俾左conni......(閱讀全文)
返到學校,估5到有生日禮物收
維維sir送左隻蜜蜂毛巾+盒俾我
隻公仔超可愛 :P
好開心
係因為
牙sir記得我生日+果日係放榜
sir 問我個日點?
[50% 快樂+50%難過]
渡到最難忘的生......(閱讀全文)
好勁牙~多左3個爸爸,1個哥哥,1個姑姐...
好似組織左個家庭^v^...我仲有個乖女
好好玩牙..
聽日perfect實習
毎次同人講我做perfect
d人都呆左...
哈哈XD
我知牙,平時都係人管我,2家我管人喎..
分分鍾我會同they癲埋一份..
星期5就perfect職典......(閱讀全文)