本來今日係一個好幸福的早晨
尋晩好早訓,(前晩倣功課做到兩點訓....做死左)
但填學習歴程就開始...
有一條問兩敗倶傷的問題....
就諗起一D 5開心既野....
心情低落...到上頭6堂到無心情=-=
到小息,又俾本書D膠邊界到隻手流血>.<
下晝,有馬賽克興趣班
之前黏好果D馬賽克因D白膠漿未乾,D位置斜哂
要柝返再整個
好彩有兩個男仔幫我拆咋
自已完全柝5到...
今日番學真係麻麻咋...
放學同Toby仔去圖書館 hea 到補習
之後陪toby去印 pastpaper
跟住番泥見到豬仔海綿即刻諗起Peggy
想影幅相,但又被人目丁住
最後,無影到
(..^ v ^..)
Smile...
好鍾意人地笑.....
我、你、大家笑多D喎
歡笑的氣氛就會加倍渲染身邊的人開心
望住人地笑得咁開心
連自己都開心埋一份
簡簡單單就好...
ar魚聽日飛lu...
去台灣讀書.(去5到送機 ar.).>o<
ar魚加油哦~
大家一齊努カ...
各位朋友都要俾心機,^*^
我2家見大家都開始適應新的生活,識到新既朋友.....
又係一個新開始la...
 ......(閱讀全文)
上CHEM第一次自修
CC俾個學生激到眼紅紅、心情超差>,<
發覺其實做老師到好大壓カ@o@
又要應付學生的問題、處理樓上所施的壓力........
做老師真係要好高深的功力~~~~
5係個個好似5 sir咁勁=''=
放學後留係到睇physics拍片
一個字’正’...^6^
係學校留到5:45先去補習
撞到好多熟人一齊補...識既有9個人
但坐正個風口位,吹到頭痛=-='''' so sick..............(閱讀全文)
放果時落大雨
淋住雨返泥
會5會發燒架
見到小學個訓導諗住遮我返屋企
不過我婉拒左(he超好人)
........
睇戲ya...
睇時光旅的戀人都5錯....