去行街
一路行・一路發呆
諗起・你.....
原來仍然好在意
過左咁多年
原以為己經忘記了....
原來一直埋藏於心底...
身邊的人猶如走馬燈不斷旋轉,
從不停下來,
但當停下來,
你卻發現一切己轉變,
身邊的人早己轉了幾回,
舊的,看不見
新的,看不清
今日約左劉sir,peggy,ar 宝, ar 杜,李曉聰,謝狗,火麟,傑龍,周周阿頼同飛機佬等人食飯
有講有笑^0^
下晝bio做徒手切片
切菜心條要好薄好薄薄薄薄薄...........
唉∼我要向廚師拜一拜師至得=-=''''
但做完後又覺得好好玩~
8號風球
本來今日要bio quiz,中化quiz同上 PE (鬆一口氣)
2家返學好正...
d人好好玩 and nice
不過我仍然好鍾意同成班老朋友一齊玩
(我5會貪新忘舊@u@)
病病地.,
喉龍發炎(咳咳∼)
5想傳染到被人>-<
人地三年抱倆我5年開4個網上日記
由qooza-->yahoo-->xanga---> qooza(new)
轉左幾圏又返返泥呢到
其實舊果個qoozaID經5記Lu
今日有D5舒服
成日係屋企伙睇碟
[史密夫決戰史密妻]倆個真係好襯^^
[百年好合]Sammi皮膚好令,古仔好戲
。。。。。
尋日去左書展我、小呆同希希
入會場倏隊由會展中心到隔離商場再屈入泥落樓梯先入到......(閱讀全文)