雪中的星星閃爍得更亮~蓓蓓
lp6d08b
暱稱: 不用你陪著我走,我也會快樂的
國家: 香港
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
試後列車之旅@黃大仙 ...
朋輩對我的影響
2009-08-10
少年太空人體驗2
少年航天員體驗營---出...
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 18
今日人氣: 0
累積人氣: 845
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 12 日  星期四   微雨


試後列車之旅@黃大仙 2009.11.12 開心 分類: 未分類

 

今日我同同彤彤去咗黃大仙…(= =””大部係港鐵裡度過)
我地坐咗大約一個鐘既港鐵去黃大仙
 
去到之後我地搵出口我睇到明明黃大仙下邨係C出口
彤彤又要同我嘈係B2出口
好啦試下啦….點知我地係B2出口出再係B1出口入返
真係痴線搞咗勁耐最後去返C2出口…(= =””你話係米攞黎搞??)
 
搞咗好耐終於去到mama度啦之後呢我就去飲茶
去到既時候差唔多2….行得黎岩岩好下午茶特價時間…(彤彤講既””)
 
去緊茶樓其間mama係咁講大陸人生仔D
彤彤仲要好得意咁問:有香港出世紙但冇香港身份證(= =””D BB 11Y米有囉= =)
 
之後去到爺爺叫咗好多野食仲有一碟係FREE^^
我同彤彤就係咁傾考試D好似好勤力咁(但其實= =””…扮既姐)
Mama又係咁叫我地食野….仲講d 笑話出黎黎茶樓緊係要飲茶嫁啦
~mama都好搞笑
食咗大約一個鐘就去行下街
我地行咗睇d headphone…不過都幾貴
 
之後呢去過第二間睇$49…算係咁啦唔係你想點
之後彤彤督buy咗個粉紅色既
行多一陣我地就比mama吹我地返屋企
!= =””我地係黃大仙大約只留咗1.5鐘頭
 
算啦之後mama送我地去港鐵站搭車
又係回到列車之上
 
 
唉唉唉同一樣既旅程,不同的心境,
只因我們在列車上的時間比在黃大仙仲要長= =””
 
最白痴既係….我地仲要唔記得落車之餘仲以為自己好醒…(搵到好位企= =)
 
最後米返轉頭囉
…………………
 
返到TM之後我地去咗易貼紙相
為今日既旅程畫上完美既句號





訪客留言 (返回 lp6d08b 的日誌)


loveching88 於 2010-02-12 05:13 PM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]