-20100924- 發左燒2日都吾退/v\` 今日又要留係屋企:@
-20100923- 發燒;成日都留係屋企v____v` 夜晚去左食飯;) 成班ka1`左係度挽b-)`
-20100922- 中秋\^0^/ 本身諗住同肥波執bbQ`或者留係石籬挽嘅; 但之後都係出左青衣-* 係長發w1f`肥波;倩倩;呀君個d(:` 之後打比餅餅;佢同米粉個d都係長發... 跟住同米粉個d傾左陣(-` 同肥波貪得意去挽氹氹轉-3-` 點知個度d細路轉的超快囧rz` 同肥波勁尖叫-___-.喊左... 之後吾見左部電話\0/` 比個細路點左我地30分中囉凸` 路左30分中..個頭痛到嘔/___\*